Perfect imperfection

Standard

P1150081 P1150124 P1150088 P1150074

Pentru iubitorii imperfecțiunilor care fac ca totul să fie perfect 🙂

104 file; 208 pagini

Marginile au fost lăsate nefinisate.

About Tinkerbell's Handmade

Complicat să vorbesc despre mine. Eu mă consider un îngeraș, dar, în ultima vreme, prietenii-mi tot spun că-s un drac ordinar :( Zău că nici nu știu pe cine să cred, pe mine sau pe ei! Lăsând de-o parte "cum sunt eu" prefer să spun două vorbe despre ce-mi place mie. Îmi place ceaiul, îmi place ploaia, ador să mă plimb prin ploaie în timp ce-mi ascult muzica preferată și mă gândesc sau nu mă gândesc, îmi place să am în preajmă oameni care să mă inspire, îmi plac dulciurile și florile, îmi place să hoinăresc pe câmpuri și să mă opresc sub un copac rotofei ca să citesc, îmi place să cred că într-o viață anterioară am fost Elizabeth Bennet :D

Leave a comment